Здобувачам освіти ☝


https://ppt-online.org/642091

10 клас
Урок №1. Первинний інструктаж з БЖ. “Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси”

Домашнє завдання: § 1.1 стор. - 5-7, дай відповіді на запитання 1-7 на стор. 9 (усно).



10 клас
Урок №2.  Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві

Домашнє завдання: з § 1.1 стор. - 7-9.


11 клас
Урок №1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення навчального матеріалу
Практичне завдання
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки). 
Виконай завдання! Знайди приклади проблем інформаційної безпеки на національному, галузевому та персональному рівні. Послідовність виконання роботи:
1. Здійснити пошук інформації в Інтернеті, включаючи англомовні сайти.
2. Обробити знайдену інформацію усно, спробуй зрозуміти проблеми прикладів. 

Домашнє завдання: опрацювати додаткові матеріали до уроку нижче.


















11 клас
Основи теорії дизайну
12.02.2021







10 клас
Ілюстрація. Цифрове мистецтво
Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди
12.02.2021





10 клас
Розв'язування систем рівнянь, оптимізаційних задач
09.10.2020



10 клас
Практична робота №3. Проведення соціального збору даних та їх аналіз
09.10.2020




11 клас
Електронні та друковані портфоліо
09.10.2020



7 клас
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи
08.10.2020/09.10.2020




9 клас
Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів
07.10.2020


9 клас
Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
07.10.2020



8 клас
Практична робота 3. Створення текстового документа, що містить об'єкти різних типів

06.10.2020




8 клас
Створення, редагування та форматування графічних об'єктів у текстовому документі

06.10.2020




6 клас
Операції над об'єктами та групами об'єктів
06.10.2020/07.10.2020/08.10.2020





11 клас
Типографіка, шрифти і шрифтові пари
02.10.2020







10 клас
Основи статистичного аналізу
02.10.2020



10 клас
Практична робота №2. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент
02.10.2020




7 клас
Етикет електронного листування
01.10.2020/02.10.2020





9 клас

Безпека в Інтернеті. Загрози безпеці та пошкодження даних у комп'ютерних системах
30.09.2020





9 клас

Резервне копіювання даних. Практична робота №3
30.09.2020








6 клас

Практична робота №1. Побудова зображення з графічних примітивів

29.09.2020/30.09.2020/01.10.2020



8 клас

Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі


29.09.2020




8 клас

Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків у текстовому документі. Недруковані знаки

29.09.2020









7 клас
Поштові служби Інтернету

10.09.2020



9 клас
Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи

09.09.2020


9 клас
Класифікація програмного забезпечення
09.09.2020




6 клас
Растрові та векторні зображення, їх властивості

08.09.2020  /  09.09.2020  /  10.09.2020





8 клас

Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду
08.09.2020



8 клас

Кодування символів. Таблиці кодів символів
08.09.2020









Завдання для асинхронного дистанційного навчання 
на період з 18.05.2020 по 22.05.2020 
для здобувачів освіти 5-11 класів


5 клас
Повторити навчальний матеріал за навчальною програмою 5 класу, а також дослідивши Словничок на с. 142-143 (усно), пройти Підсумкове тестування для учнів 5 класу.


6 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням.

Нагадування: підсумкове тестування за ІІ семестр з Інформатики.


7 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням.

Нагадування: підсумкова робота за ІІ семестр з інформатики. Надіслати на електронну пошту вчительки листа зі свого акаунта про те, як здійснюється обрахунок оплати за спожиту електроенергію протягом року (подайте свої міркування у змісті листа). Додати фото письмового розв'язку задачі практичної роботи №7 (с.126) до змісту листа також. Прикріпити файл із виконаною у MS Excel практичною роботою №7 на с. 126 до листа, що надсилається (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).



8 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням.

Нагадування: підсумкове тестування за ІІ семестр з Інформатики.



9 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням.

Нагадування: підсумкова робота за ІІ семестр з інформатики. Виконання навчального проєкту.
Створіть навчальний проєкт із дослідження обраної
предметної галузі навчального курсу «Інформатика» на одну із запропонованих тем:
  • сучасні інформаційні технології у професійній діяльності: як вони змінюють професію;
  •  комп’ютер майбутнього: перші кроки чи далекі перспективи;
  •  програми для роботи з текстом: чи є альтернатива;
  •  надбудови табличного процесора: користь для користувача чи зайвий застосунок;
  •  редактори комп’ютерної графіки: нові інструменти для майбутнього художника;
  •  фрактали — це математика чи інформатика;
  •  вікісайти: основи конструювання та приклади застосувань;
  •  Офіс 365: сховище чи онлайнові офісні програми;
  •  робототехніка: як знання інформатики допоможуть керувати роботом;
  •  ЗD-моделювання: програми та реалізація.

Матеріали свого дослідження подайте у вигляді сайта, структуру його створення оберіть самостійно. Посилання на свій сайт надішліть своєму вчителеві (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).


10-11 класи
Повторити уроки №1-11 і уроки №1-17 модуля "Електронний документообіг" користуючись посиланням блогу.

Нагадування: підсумкова робота за ІІ семестр з інформатики. Виконання навчального проєкту. 
Створіть навчальний проєкт із дослідження обраної предметної галузі навчального курсу «Інформатика» на одну із запропонованих тем:
  • Інформаційна безпека
  • Електронний документообіг
Матеріали свого дослідження подайте у вигляді сайта, структуру його створення оберіть самостійно. Посилання на свій сайт надішліть своєму вчителеві (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).






Завдання для асинхронного дистанційного навчання 
на період з 12.05.2020 по 15.05.2020 
для здобувачів освіти 5-11 класів


5 клас
Перевірити, хто ще забув надіслати письмове завдання 5 зі с. 110 тазавдання 4, 6, 9 на с. 125-126. Ознайомитися із параграфами 25, 26, а також дослідити Словничок на с. 142-143 (усно).


6 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням.
Підсумкове тестування за ІІ семестр з Інформатики.

7 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням.
Підсумкова робота за ІІ семестр з інформатики. Надіслати на електронну пошту вчительки листа зі свого акаунта про те, як здійснюється обрахунок оплати за спожиту електроенергію протягом року (подайте свої міркування у змісті листа). Додати фото письмового розв'язку задачі практичної роботи №7 (с.126) до змісту листа також. Прикріпити файл із виконаною у MS Excel практичною роботою №7 на с. 126 до листа, що надсилається (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).


8 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням.
Підсумкове тестування за ІІ семестр з Інформатики.



9 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням.
Підсумкова робота за ІІ семестр з інформатики.
Виконання навчального проєкту.
Створіть навчальний проєкт із дослідження обраної
предметної галузі навчального курсу «Інформатика» на одну із запропонованих тем:
  • сучасні інформаційні технології у професійній діяльності: як вони змінюють професію;
  •  комп’ютер майбутнього: перші кроки чи далекі перспективи;
  •  програми для роботи з текстом: чи є альтернатива;
  •  надбудови табличного процесора: користь для користувача чи зайвий застосунок;
  •  редактори комп’ютерної графіки: нові інструменти для майбутнього художника;
  •  фрактали — це математика чи інформатика;
  •  вікісайти: основи конструювання та приклади застосувань;
  •  Офіс 365: сховище чи онлайнові офісні програми;
  •  робототехніка: як знання інформатики допоможуть керувати роботом;
  •  ЗD-моделювання: програми та реалізація.

Матеріали свого дослідження подайте у вигляді сайта, структуру його створення оберіть самостійно. Посилання на свій сайт надішліть своєму вчителеві (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).


10-11 класи
Повторити уроки №1-11 і уроки №1-17 модуля "Електронний документообіг" користуючись посиланням блогу.
Підсумкова робота за ІІ семестр з інформатики.
Виконання навчального проєкту. 
Створіть навчальний проєкт із дослідження обраної предметної галузі навчального курсу «Інформатика» на одну із запропонованих тем:
  • Інформаційна безпека
  • Електронний документообіг
Матеріали свого дослідження подайте у вигляді сайта, структуру його створення оберіть самостійно. Посилання на свій сайт надішліть своєму вчителеві (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).







Завдання для асинхронного дистанційного навчання 
на період з 04.05.2020 по 08.05.2020 
для здобувачів освіти 5-11 класів


5 клас
Перевірити, хто ще забув надіслати письмове завдання 5 зі с. 110. Опрацювати параграф 23, ознайомитися із параграфом 24. Виконати письмово завдання 4, 6, 9 на с. 125—126 (подати свої міркування) і надіслати результат.

6 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням 
https://bloggertrainingblogger.blogspot.com/p/blog-page_12.html  Наступний тиждень підсумовувальний за 2 семестр.

7 клас
Надіслати на електронну пошту вчительки лист зі свого акаунта про те, як здійснюється реєстрація поштової скриньки і як прикріплювати файл до листа, що надсилається (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас).


8 клас
Опрацювати параграф 6.5. Записати запропоновані фрагменти програм до зошита. Виконати письмово завдання 4 с.212. Фото виконаних завдань надіслати вчительці на пошту svetashyb3@gmail.com (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас) або в Google Classroom свого класу до 8.05.2020.

9 клас
Перевірити особисте виконання і надсилання усіх завдань за попередні періоди карантину за посиланням.  Наступний тиждень підсумовувальний за 2 семестр.

10-11 класи
Опрацювати урок №11 користуючись посиланням блогу.





Завдання для асинхронного дистанційного навчання 
на період з 27.04.2020 по 30.04.2020 
для здобувачів освіти 5-11 класів

5 клас
Ознайомитися з параграфами 21, 22. Виконати письмово завдання 5 на с. 110 (за зразком на с. 109), усно виконати завдання 5 на с. 120, додатково інтелектуальне завдання 6 на с. 110. Надіслати фото виконаного письмового завдання вчительці з метою корекції до 4.05.2020.

6 клас
Повторити параграф 3.4. Дати письмово відповідь на запитання 10 на с. 117. Обмежитися лаконічними поясненнями. Виконати письмово завдання 2, 4 практичної роботи на с. 119, але використати побудову блок-схем для виконання. Фото виконання надіслати вчительці на пошту svetashyb3@gmail.com (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас) або в особисті повідомлення, або в Google Classroom свого класу до 4.05.2020.

7 клас
Підготувати у зошиті або у зручному додатку результати проведеного особистого дослідження на тему "Інтернет речей". Надіслати повідомлення з прикріпленим файлом отриманого результату на електронну пошту вчительки svetashyb3@gmail.com (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас) до 4.05.2020.

8 клас
Повторити параграф 6.4. За зразками задач 1, 3 на с. 201-204 письмово записати фрагменти розв'язання завдань 4, 6 на с. 206. Фото виконання надіслати вчителеві на пошту svetashyb3@gmail.com (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас) або в особисті повідомлення до 4.05.2020.


9 клас
Повторити навчальний матеріал з теми "Комп'ютерне моделювання". Виконати завдання за посиланням  до 4.05.2020 включно.

10-11 класи
Модуль "Інформаційна безпека"
Опрацювати уроки №9-10 користуючись посиланням блогу.







Завдання для асинхронного дистанційного навчання 
на період з 21.04.2020 по 26.04.2020 
для здобувачів освіти 5-11 класів

5 клас
Пройти надане попереднє посилання на тестування для учнів, які некоректно вказали своє прізвище та ім'я або не мали технічної змоги пройти тест до 27.04.2020 включно. 
Надіслати виконане 8 завдання зі сторінки 106 учням, які не виконали це завдання.

6 клас
Опрацювати уважно параграф 3.4. Детально ознайомитися із розв'язанням задач 1-2 цього параграфа. Обміркувавши відомості рубрики "Найважливіше в цьому пункті", порівняти письмово фрагменти алгоритмів малюнків 3.42 та 3.43, а також 3.44 та 3.45. Обмежитися лаконічними поясненнями. Фото виконання надіслати вчителеві або на пошту svetashyb3@gmail.com (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас) або в особисті повідомлення, або в Google Classroom свого класу до 29.04.2020.

7 клас
Підготувати у зошиті або у зручному додатку результати проведеного особистого дослідження на тему "Онлайнові перекладачі". Надіслати повідомлення з прикріпленим файлом отриманого результату на електронну пошту вчительки svetashyb3@gmail.com (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас) до 29.04.2020.

8 клас
Підбиття підсумків з теми "Логічні операції". Виконати тестування за вказаним посиланням до 27.04.2020 включно.


9 клас
Виконати завдання Практичної роботи 1-4 на сторінках 17-18 до 29.04.2020 включно.

10-11 класи
Модуль "Інформаційна безпека"
Опрацювати уроки №7-8 користуючись посиланням блогу.













Завдання для асинхронного дистанційного навчання 
на період з 13.04.2020 по 17.04.2020 
для здобувачів освіти 5-11 класів


5 клас
Опрацювати параграфи 19, 20. Потренуватися по запитаннях і завданнях на с. 106 (1-8), завдання 8 письмово в зошиті, фото виконаної роботи надіслати в особисті повідомлення вчителеві для корекції роботи.

6 клас
Опрацювати параграфи 3.1-3.3. Задачі 1-2 на сторінках 103-104 опрацювати, блок-схеми (малюнки 3.28, 3.29) занести до зошита.

7 клас
Підготувати у зошиті і надіслати повідомлення з прикріпленим графічним файлом на електронну пошту вчительки svetashyb3@gmail.com (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас) на тему "Хмарні сервіси. Колективна робота з документами" у визначений термін.

8 клас
Опрацювати параграфи 6.3-6.4. Зразки фрагментів програмного коду записати до зошита, письмово виконати завдання 1, 2 на с. 199, фото виконання надіслати вчителеві або на пошту svetashyb3@gmail.com (у темі листа вказуйте своє прізвище, ім'я, клас) або в особисті повідомлення, або в Google Classroom свого класу.

9 клас
Опрацювати параграф 1. Виконати вправи 1-4 цього параграфа, факт виконання підтвердити у вигляді фото результатів, надіслати вчителеві.

10-11 класи
Модуль "Інформаційна безпека"
Опрацювати уроки №5-6 користуючись посиланням блогу.








Завдання для асинхронного дистанційного навчання 
на період з 13.03.2020 по 3.04.2020 
для здобувачів освіти 5-11 класів

5 клас.

1) З'ясувати, що таке алгоритм, виконавець алгоритму, базові алгоритмічні структури, способи опису алгоритму, програма, типи алгоритмів, лінійні алгоритми.
2) Підібрати або сформулювати задачі з лінійними алгоритмами розв'язку.

6 клас.

1)  З'ясувати поняття об'єкта у програмуванні, властивості  об'єкта, поняття події, види подій, змінювання значень властивостей  об'єкта в програмі, алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
2) Підібрати або  сформулювати задачі з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження.

7 клас.

1)  З'ясувати, які є поштові служби Інтернету, як створити електронну скриньку, надсилати, отримувати, перенаправляти повідомлення, пересилати файли, ознайомитися із етикетом електронного листування, правилами безпечного користування електронною скринькою, основними ознаками спаму і фішингу, використання інтернет-ресурсів для спільної роботи, хмарні сервіси.

8 клас.

1) Опрацювати матеріал підручника з відомостями, що таке поле, його властивості, величини(змінні і константи), їхні властивості, опрацювати зразки фрагментів  програмних кодів.

9 клас.

1) Опрацювати інформацію про поняття комп'ютерної графіки, кодування графічних даних, поняття колірної моделі, растрові зображення, їх властивості, формати файлів растрових зображень, векторні зображення,  їх властивості, формати файлів векторних зображень, переваги і недоліки різних видів графіки, алгоритм побудови зображень з графічних примітивів, засоби векторного графічного редактора, додавання тексту до графічних зображень та його форматування, групування і вирівнювання об'єктів.
2) Подати опрацьовану структуровану інформацію зручним способом (розробити сайт тощо) і надіслати на електронну адресу своєму вчителю інформатики.

10-11 класи.

1) З'ясувати і викласти у презентації Google, як забезпечити конфіденційність електронних документів, як виконувати основні процедури роботи з електронними документами і надіслати посилання цієї презентації  на електронну адресу своєму вчителю інформатики.

1)  З'ясувати основні поняття в області безпеки інформаційних технологій, основні причини загострення проблеми забезпечення безпеки інформаційних технологій, що таке інформація та інформаційні відносини, суб'єкти інформаційних відносин, їх інтереси та безпека, шляхи нанесення їм шкоди, загрози безпеці інформації в автоматизованих системах, основні ненавмисні і навмисні штучні загрози, технічні засоби добування інформації, програмні  засоби добування інформації.
  2) Подати опрацьовану структуровану інформацію зручним способом (розробити сайт тощо) і надіслати на електронну адресу своєму вчителю інформатики.  


Підбиття підсумків роботи у період з 13.03.2020 по 3.04.2020

5 клас
Перейти за посиланням, вказати прізвище та ім'я і пройти тестування на ресурсі "На урок" у визначений термін.

6 клас
Перейти за посиланням, вказати прізвище та ім'я і пройти тестування на ресурсі "На урок" у визначений термін.

7 клас
Перейти за посиланням, вказати прізвище та ім'я і пройти тестування 1 та тестування 2 на ресурсі "На урок" у визначений термін.

8 клас
Перейти за посиланням, вказати прізвище та ім'я і пройти тестування за темою "Поле" у визначений термін.








7 клас

Автозаповнення та автозавершення
5.03.2020


9 клас
Захист даних
03.03.2020


8 клас
Створення програми з кнопками  та написами. Практична робота
02.03.2020


5 клас
Підготовка документа до друку
02.03.2020

7 клас
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів
27.02.2020




8 клас
Розв'язування компетентнісних задач
26.02.2020


9 клас
Розв'язування компетентнісних задач
26.02.2020


9 клас
Розв'язування компетентнісних задач
25.02.2020


5 клас
Сторінки документа та їх форматування
24.02.2020


8 клас
Розв'язування компетентнісних задач
24.02.2020


7 клас
Адресація. Формули
06.02.2020

6 клас
Вдосконалення презентації. Виступ перед аудиторією
06.02.2020


9 клас
Управління показом презентації
05.02.2020


8 клас
Розв'язування компетентнісних задач
05.02.2020


10 клас/11 клас


10 клас/11 клас


9 клас
Розробка презентації з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами. Практична робота
04.02.2020


8 клас
Елемент керування "напис"
03.02.2020


5 клас
Однорівневі списки
03.02.2020


7 клас
Редагування та форматування електронних таблиць

30.01.2020

6 клас
Планування представлення та створення презентації
30.01.2020



8 клас
Елемент керування "кнопка"
29.01.2020



9 клас
Додавання відеокліпів, звукових ефектів
29.01.2020



10 клас/11 клас
Правила та вимоги оформлення письмової роботи. Практична робота №2


10 клас/11 клас
Правила та вимоги оформлення письмової роботи. Практична робота №1

9 клас
Елементи керування презентаціями. Практична робота
28.01.2020


5 клас
Робота з таблицями. Практична робота

27.01.2020


6 клас
Ефекти зміни слайдів. Практична робота


23.01.2020/24.01.2020


7 клас
Типи даних
23.01.2020


8 клас
Створення об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. Практична робота
22.01.2020, 27.01.2020
9 клас
Елементи анімації
22.01.2020


9 клас
Етапи розробки презентації
21.01.2020


5 клас
Додавання, редагування та форматування таблиць

Річка Дніпро

Річка Ворскла

Річка Хорол
20.01.2020

8 клас
Поняття події, обробника події
20.01.2020

8 клас
Знайомство з середовищем програмування
15.01.2020


9 клас
Практична робота. Проєктування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження

14.01.2020, 15.01.2020
5 клас
Додавання зображень із файла та їх форматування
13.01.2020
8 клас
Поняття мови програмування. Складові мови програмування
13.01.2020

3 коментарі: