Per aspera ad astra...
Блог Світлани Шибецької
Сторінки
ГОЛОВНА сторінка
Правила БЖД ☝
Рефлексія на уроці 👍
Підручники ☝
Здобувачам освіти ☝
Профілактика булінгу
Меморандум співпраці
👉Доступно про важливе 👀
🏢 Наш ліцей 🏫
👍 👍 9 А - це МИ! 👍 👍
УМР
Сучасні стратегії оцінювання
Безкоштовне програмне забезбечення
Методичний матеріал
Безпека в Інтернеті☝
У ВИРІ ПОДІЙ, або "Per Aspera Ad Astra"
Зворотній зв'язок 👈
Електронний документообіг
Інформаційна безпека
10 клас
10 клас
10 клас
Теми уроків
Базовий модуль
1. Інформаційні технології у суспільстві
0. Методичні рекомендації
1. Безпека життєдіяльності та правила поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Основні поняття інформатики. Сучасні інформаційні технології та системи
2. Проблеми інформаційної безпеки
3. Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього
4. Комп’ютерно-орієнтовані засоби діяльності
5. Інтернет-комерція. Електронне урядування
6. Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології
7. Тематична робота. Інформаційні технології в суспільстві
2. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних
0. Методичні рекомендації
1. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент
2. Основи статистичного аналізу даних
3. Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних
4. Розв’язування рівнянь
5. Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач
6. Фінансові розрахунки
7. Візуалізація рядів і трендів даних
8. Інфографіка
9. Розв'язання задач з різних предметних галузей
_10. Тематична робота. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних
3. Системи керування базами даних
0. Методичні рекомендації
1. Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення
2. Модель «сутність-зв’язок» предметної області. Система управління базами даних
3. Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі
4. Створення таблиць у реляційній базі даних
5. Упорядкування, пошук і фільтрування даних
6. Запити на вибірку даних
7. Конструювання форм і робота з ними
8. Тематична робота. Системи керування базами даних
4. Мультимедійні та гіпертекстові документи
0. Методичні рекомендації
1. Технології опрацювання мультимедійних даних
2. Проектування та створення об'єктів мультимедіа
3. Технології розробки веб-сайтів
4. Системи керування вмістом для веб-ресурсів
5. Створення та адміністрування сайту
6. Гіпертекстові, графічні та мультимедійні елементи на веб-сторінках
7. Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа
8. Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці
9. Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів
_10. Роль електронних медійних засобів у житті людини
Вибірковий модуль “Комп’ютерна анімація”
0. Програмне забезпечення для вивчення модуля
1. Основи анімації
0. Очікувані результати
1. Анімація. Види анімації
2. Комп'ютерна анімація. Порівняння растрової та векторної анімації
3. Тривимірне моделювання і анімація
4. Програмні середовища для створення анімацій
5. Дванадцять принципів анімації
2. Растрова анімація
0. Очікувані результати
1. Основи растрової графіки. Використання фото та кліпартів
2. Підготовка малюнків для створення анімації
3. Статичні та динамічні зображення. Використання шарів
4. Створення кадрів для покадрової анімації. Збереження GIF-анімації у файл
5. Створення GIF-анімації
6. Покадрова анімація. Анімація на основі фотоколажу
7. Створення перекладної анімації
8. Експортування анімації
3. Векторна анімація
0. Очікувані результати
1. Основи векторної графіки
2. Створення та редагування векторних зображень
3. Малювання кривих. Градієнт
4. Векторна анімація. Анімація прямолінійного руху об'єкта
5. Створення анімації прямолінійного руху об'єкта
6. Маскинг
7. Використання маскингу в анімації
8. Покадрова анімація з растрових зображень
9. Створення покадрової анімації з растрових зображень
_10. Анімація руху декількох об'єктів
_11. Трасування растрового зображення
_12. Виконання трасування растрового зображення
_13. Рух уздовж кривої
_14. Створення анімації руху вздовж кривої
_15. Створення анімації з використанням інструмента “Петля часу”
_16. Анімація морфингом
_17. Створення анімації морфингом
_18. Управління фіксаторами
_19. Автоматична анімація
_20. Створення автоматичної анімації
_21. Скелетна анімація
_22. Анімація ходьби
Немає коментарів:
Дописати коментар
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар